saxat



tisdag 11 oktober 2011

Nya tider..

Ja nu var det väl ett tag sedan. Eller nä, mycket, mycket länge sedan. Lite för länge för att kunna kalla sig bloggare va???;)   Men nu är jag tillbaka. Både här och på jobbet som Visual merchendiser, som vi nu uppdaterats till. Allt för att hänga med konkurenternas coola termer. Lite roplem med utalet så jag kör nog på kommare ett tag till. Oldfashion is in aight?

Lång tid har gått, tid till eftertanke å framåttanke(!). Kommer att ändra lite inriktning på min blogg. Hinner inte sy lika mycket som tidigare så ni kommer nog inte se så många mössor framöver. Ni som fortfarande är intresserade är självklart välkomna att maila mig ändå.
Jag tänkte helt enkelt bara skriva det jag känner för. Shopingtips, najsiga fynd, justa hemprylar snygga outfits eller dagens funderingar. Allt helt min smak. Mycket partiskt å helt ur min synvinkel. Välkommen!

PS. veckans otroooligt roliga shopingnyheter: Lagerhaus webshop. Outstanding för oss icke08. Dessutom har Elin Klings nya märke Nowhere släppts. Många fina plagg å insprerande bilder. Me like!

Inga kommentarer: